Preskakanje doručka pogubno za zdravlje i vitku liniju

Foto: Mondo

Ispitivanjem 21 osobe zaključeno je da mozak više privlači hrana ukoliko je doručak preskočen i da te osobe onda više jedu za ručak, prenosi BBC.

Naučnici upozoravaju da preskakanje obroka otežava dijete jer osobe onda uvijek traže – i uzimaju – kaloričniju hranu, a nutricionisti tvrde da je doručak bitan u dijetama jer ublažava apetit tokom dana.

Ispitanicima koji su svi normalne težine u dva navrata prikazane su fotografije kalorične hrane – kada su doručkovali i kada su preskočili doručak. Rezultati magnetne rezonance pokazali su da je mozak bio “naklonjeniji” kaloričnoj hrani u danu kada nisu doručkovali.

Gladovanje čini ljude gladnijim

Kada je ispitanicima ponuđen ručak, na dan kada su preskočili doručak, ispitanici su jeli za petinu više kalorija nego obično. Toni Goldson sa Imperijal koledža u Londonu rekao je da je studija pokazala da “gladovanje čini ljude gladnijim i pojačava zavodljivost kalorične hrane i utiče na količinu hrane koja se pojede”.

Nutricionista Ketrin Henki sa Univerziteta Glazgov rekla je da je istraživanje pokazalo da doručak “umanjuje apetit”, jer stabiliše nivo šećera u krvi. Naučnici su najavili da će sličnu studiju sprovesti među gojaznim ispitanicima, kako bi vidjeli da li i njihov mozak slično reaguje, prenosi Magazin.

Podijelite članak
guest
0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Popularni
ni danas nije počeo glavni pretres u postupku protiv bivšeg glavnog i suspendovanog specijalnog tužioca zbog navodnih pritisaka na svjedoka u predmetu "državni udar"

Suđenje Katniću i Čađenoviću opet odgođeno – Radonjić: Sasvim je očigledno da odugovlače postupak

Za razliku od prethodnog ročišta kada Katnić nije bio spreman da iznese odbranu, današnji glavni pretres je odgođen za 30....
10:32
završena još jedna istraga specijlnog državnog tužilaštva

SDT: Optužnica protiv još sedmorice navodnih švercera cigareta

Tužilaštvo je, podsjetili su danas, prethodno podiglo optužnice protiv Mijalovića, Dejana i Srđana Jokića, Zorana Đukanovića-Žutog, Goluba Vojinovića, Milenka-Miće Rabrenovića, Dragana Backovića, Mirka Mijuškovića, Radoja Rabrenovića i...
10:18
Preokret u pregovorima

ADRIA TV SAZNAJE: DNP do kraja dana staje uz Perića, uvjereni da PES Podgoricu gura ka prinudnoj upravi

Mašković imala podršku do uključivanja Pejovića Podsjećamo, tokom dosadašnjih razgovora više puta je saopšteno da je kandidatkinja Demokratske narodne partije (DNP)...
09:30
UVAŽENE ŽALBE SPECIJALNOG TUŽILAŠTVA I BRANIOCA OPTUŽENOG POLICAJCA

Vukčević za ADRIU: Apelacioni sud ukinuo presudu, Raičeviću će ponovo biti suđeno

Ponovno suđenje tom policajcu, rekli su portalu Adria u Višem sudu u Podgorici, zakazano je za 29. jun. Njemu će...
07:15